JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

piątek, 12 października 2012

Albo w trampkach. Tez przez wioche ;)


Czy jesien moze byc ciepla, kolorowa i sloneczna? Moze!!!
Dwa dni temu na ten przyklad. No wiec kalosze powedrowaly do szafy razem z przeciwdeszczem.
Trampki nosze baaardzo rzadko, nie wiem, chyba dlatego ze za nimi nie przepadam. Ale jakby kto pytal, to mam;) Chociaz na deszcz sie nie zanosi, to bluze wybralam z kapturkiem. Jakby co, to mam;)

ZESTAW NA DZIS:

Bluza ESPRIT
Kamizelka ESPRIT
Spodnie ESPRIT
Trampki  CONVERSE ALL STAR

EFEKT:


 WIDZIANE Z BLISKA:


Czy moze byc ciepla i sloneczna? Moze, ale NIE MUSI! Na dowod, ze jesien jednak NIC nie musi, widok z okna dzisiejszego poranka. Pewnie na zdjeciach nie bardzo widac, ale uwierzcie mi na slowo, leje...
Chyba kalosze trzeba bedzie znowu wciagnac z szafy:((


POZDRAWIAM

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądacie :) Takie dwie pokrewne duszyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO jak cudnie kolorowo ..piękne zdjęcia :)Zdjęcie z maluszkiem urocze ;)pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. it's so cute that u & your little boy were dressed in the same style :D cool shoes :) thanks for your comment on my blog <3

    xoxo
    mochaccinoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ślicznego synka! ;)
    I piękną bluzę, lubię takie swobodne i ciepłe zestawienia jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje. A moj "sunus" ma na imie Matylda i tu akurat jest wystylizowana na "chlopczyce" ;) Zapraszam do obejrzenia mojego drugiego bloga z mala modelka w roli glownej http://farbicfilzfabrik.blogspot.ch/
      Dzieki za odwiedziny i mily komentarz:)
      Pozdrawiam. Anka

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze opinie - bardzo je cenie i staram sie na wszystkie odpowiedziec.
Komentarze wulgarne, zlosliwe i agresywne beda usuwane!
Pozdrawiam. Anka