JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

poniedziałek, 11 maja 2015

Czerwona pomadka. Dzien Matki.


W Szwajcarii Dzien Matki obchodzi sie 10 maja. My dostosowujac sie do panujacych tutaj tradycji - spedzilismy ten dzien rodzinnie i slodko:) Byly wiec slodkie buziaki od moich dzieciakow i rownie slodkie desery :)

Czerwone pomadki zawsze omijalam szerokim lukiem - wydawalo mi sie, ze nie bardzo pasuja do rudawych odcieni mojego wlosia. Wybieralam wiec te przelamane brazem lub pomaranczem. Kiedy jednak dostalam w prezencie dniomatkowym przecudna szminke w klasycznym czerwonym kolorze, w dodatku wybrana wlasnorecznie przez moja Corke - nie bylo juz odwrotu!


ZESTAW NA DZIS:
 
Spodnie TK MAXX
Bluzka QWADRATOWA
Buty JIMMY CHOO
Torebka CELINE
Okulary REBECCA MINKOFF
Zegarek ARMANI
 
EFEKT:

 
WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM!



40 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona! Szminka, zegarek, paznokcie ... Całość perfekcyjna.
    Czyli za dwa tygodnie będziesz obchodzić drugi dzień Matki? Ten polski.
    Uważam, że to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Malgosiu!!!
      Ooo, tak! Wiesz, ze o tym nie pomyslalam, ale przeciez i matka-polka jestem, to polskie swieto tez mi sie nalezy;);)

      Usuń
  2. Uwielbiam, genialnie wyglądasz Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) W Lux dzień matki jest ruchomym świętem i przypada w pierwsza niedziele czerwca . W tym roku przypada w polonijny dzień dziecka wiec bedzie radośnie i piknikowo i rodzinnie , rzecz jasna . Ta bluzka to moje ulubione twoje qwadratowe szycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to bedzie kumulacja;);)
      Moja tez ulubiona - mam w planie uszyc sobie kilka o takim fasonie, z roznych tkanin i w roznych kolorach;)
      Pozdrawiam ANiu!

      Usuń
  4. genialna fryzura.. i jak Ci pasuje! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aga, dawno Cie u mni enie bylo... milo mi:) Dzieki!!! Pozdrawiam<3

      Usuń
  5. pasują, pasują - wszelkie koralowe czerwienie albo jasne, ciepłe, czyste jej odcienie.
    Choć fakt - typowa rudość na włosiu najlepiej wypada zestawiona z pomadkami brązowymi i pomarańczowymi ;)
    ale bądź spokojna, Aniu - ten kolor pasuje Ci całkowicie ;)

    gratuluję pociech - skarby prawdziwe... tak o mamę dbać ;)

    a zestaw - świetny!
    jak zwykle udana gra formami!
    i kolorami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wydawalo mi sie, ze klasyczna czerwien szminki pasuje tylko brunetkom o alabastrowej cerze:) Ale czasy i moda sie zmienia - nawet rudzielcom udzidzi czerwien na ustach;)
      Ja swoja juz uwielbiam i mam zamiar uzywac!!!
      Dzieki MAr za cieple slowa, sciskam mocno :)

      Usuń
  6. Ależ pięknie wygladasz! Jestem zachwycona. I w czerwienina ustach jest Ci super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, czerwona pomadka pasuje wszystkim kobietom, ważny jest tylko odcień. Ty dopasowałaś swoją idealnie. Podobają mi się Twoje włosy, cała stylizacja łączne ze szpileczkami ekstra.Buziaki z okazji Dnia Matki. Ja muszę jeszcze zaczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, czerwieni jest przeciez mnostwo odcieni... Ale mi chodzi o taka klasyczna czerwien.... Moja jest dosc bliska temu, ale pasuje mi chyba dlatego, ze wloski dosc rozjasnione...
      Dzieki Haniu, pozdrawiam!

      Usuń
  8. Dzisiaj klasycznie :) Twoja kwadratowa bluzka ciągle mnie zachwyca. Bardzo mi się podobasz w tym spokojnym jak na Ciebie zestawie :) I szminka też pasuje, jakie dzieciaczki kochane, tak dbają o mamę, slodziaki :) Fajnie tak dwa razy obchodzić Dzień Matki :) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszaw rzeczywiscie bez szalenstw, choc troche nadrabiaja kroje... moja ulubiona szerokoa bluzka zawsze sie sprawdza..:)
      Dziekuje Asiu, wykorzystam sytuacje i niedlugo obejde sobie kolejny dzien matki, a co...;)
      Sciskam, A

      Usuń
  9. Ja nie mam jeszcze swojej czerwonej szminki, szukam jej cały czas :-) Podoba mi się Twoja fryzura. Nowa? czy to kwestia uczesania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez szukalam i szukalam, ale ona sama w koncu mnie znalazla;) A Ty Grazynko tez rudzielec, ale taki rzeczywiscie rudzielec, wiec wiesz ze trudno jest przy tym kolorze wlosow dobrze dopasowac odcien czerwieni...
      Nie bardzo nowa.... grzywka tylko wyrownana, reszta to kwestia ulozenia, a raczej nieulozenia;);)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. świetna fryzura i piękny elegancki zestaw wybrałaś na te okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka jest rewelacyjna, uwielbiam takie fasony! Czerwona szminka to moje "epokowe odkrycie" z tamtego roku i przyznam, że teraz cały czas tego koloru używam. Poza tym ten odcień czerwieni bardzo Ci pasuje, dzieciaczki się postarały - świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie!!! Kroj prosty ale efektowny... Bede sobie szyla takie kolejne;)
      O widzisz, a aj niechcacy odkrylam czerwien naustna dopiero teraz i to dosc przypadkiem... Ale juz ja uwielbiam!!!
      Dzieki, buziaki <3 A.

      Usuń
  12. Aniu, córeczka dobrała Ci cudowny odcień pomadki, pasuje do Ciebie idealnie, ma Mała oko:)
    A stylówa Twoja jak zwykle niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle - Mloda ma oko... ostatnio wybiera mi tez lakiery do paznokci - juz mam niezla kolekcje rozowych i ... niebieskich;)
      Dzieki Irmo, usciski!

      Usuń
  13. Czyli dzień matki udany ^ ^. Całość stylizacji bardzo ze sobą współgra. Podoba mi się :)
    Szminka od Chanel, botki Jimmy Choo i torebka Celine - obiekty marzeń chyba każdej fashionistki!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Mezczyzne w moich skromnych progach, to rzadkosci;) Tym bardziej mi milo... Bardzo dziekuje za sympatyczny komentarz;)
      Faszjonistka ze mnie zadna, ale lubie takie "ladne" dodatki;);) Pozdrawiam! A.

      Usuń
  14. Kochaną masz córeczkę, wie co dobre ;) Bluzka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle..:) Dzieki Madziu, pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Aleś Ty smaczniuchna, prawie jak te ciacha;-) No seks kipi...

    Muttertag, nie brzmi to najlepiej;-D Ale co tam, ważne, że okazja jak należy, jak zwał tak zwał.

    Pięknie się prezentujesz dziś. I choć już spać powinnam, to se pacze i pacze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bo sie zawstydze... Przeciez ciuchy bardzo ukrywajace i oversizowe, zadnych prowokacji... ;);) Ale dzieki dzieki, milo bardzo:)
      A teraz juz do lozka marsz!!!!:)
      Buziaki na dobranoc, pozdrawiam <3 A.

      Usuń
  16. Najfajniejsze święto, jakie tylko istnieje. Tak twierdzę od kiedy jestem mamą :D
    Ciuchowo wielce mi się podoba. Luuuuz ale taki wyjściowy, bym powiedziała. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mile bardzo:)
      Bo taka byla idea ciuchowa - w koncu wyjscie "na miasto" bylo przy tam mamowym swiecie, ale z rodzinka, wiec nie bede sztywniaka z siebie robic:)

      Usuń
  17. Łał, niezły szał!! Ale tutaj dziś elegancko! Piękny odcień ten czerwonej szminki. Dobrze ją zestawiłaś z czerwonymi paznokciami, a w towarzystwie granatu czerwień jest jeszcze bardziej wybuchowa a jak!! :D Fajowskie te okulary, a te ciacha mniam, aż ślinka leci! Czy były tak samo dobre, jak wyglądały :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak troszke eleganco, bo i okazja byla...;) Dzieki...szminka mi bardzo podpasowala, bedzie okazja do niej wiecej czewieni uzywac, bo lubie czerwien, a jakos tak malo jej u mnie...
      Dzieki!!! Ciacha byly nawet pyszniejsze niz wygladaly...;) straaaasznie slodkie:)

      Usuń
  18. Dzień Matki jest super!!! Nie obchodzę go jako matka tylko jako to dziecię co matkę swą obdarowuje i przyznaję że bardzo lubię wymyślać dla niej niespodzianki:);) Twój dzień był napewno wspaniały i fantastycznie wyglądałaś. Nie dość że ciuchy i dodatki ekstra (och TA torebka!!!) to jeszcze fryzura bombowa. Ta grzywa prosto ciachnięta niesamowicie Tobie pasuje:) A czerwień jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak kuz bedziesz Mama, to bedziesz go lubila jeszcz ebardziej - nie ma to jak dostac cos od swoich dzieciakow;)
      Bardzo Ci dziekujr za mile sowa, zwlaszcza pod adresem mojej fryzury - grzywa bedzie ciachana, a tyl nie;) Tak sobie umyslilam...:)
      Usciski<3 A.

      Usuń
  19. Szminka mnie zachwyciła i Ty w niej...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze opinie - bardzo je cenie i staram sie na wszystkie odpowiedziec.
Komentarze wulgarne, zlosliwe i agresywne beda usuwane!
Pozdrawiam. Anka