Jestem udomowioną, ponadczterdziestoletnią mamą dwójki dzieciaków. Choć moja szafa wypełniona jest po brzegi, to ja wciąż poszukuje zaginionego stylu.
Jestem Polka, ale tak się złożyło, ze zamieszkuje obecnie w sąsiedztwie jednej z bardziej stylowych ulic europejskich -Bahnhofstrasse w Zurichu. Przejdźmy się po niej razem, poszukajmy inspiracji...
Zapraszam!
Pozdrawiam. Anka

Ich bin eine häusliche, übervierzigjährige Mutter von zwei Kindern. Obwohl mein Kleiderschrank voll ist, bin ich immer noch auf der Suche nach dem verlorenen Stil.
Ich komme aus Polen, aber so geschah ist, dass ich jetzt in der Nähe der Bahnhofstrasse in Zürich lebe. Lassen wir uns über sie zusammen spazieren gehen und uns inspirieren...
Herzlich wilkommen!
Mit freundlichen Grüssen. Anka

Dienstag, 11. Dezember 2012

Fredzle, fredzle, fredzle...


Czasami Pani Zima i jej pomocnik Pan Mroz pokazuja swoje piekniejsze oblicze. Jedna z zurichskich fontann ozdobiona przez dwojke tych artystow:)
Mnie tez przyozdobili. Domalowali mi czerwone policzki;) Co do "reszty" mnie, to nie dali rady, bo mocno sie opatulilam wszelkimi posiadanymi w domu, grubo dzierganymi akcesoriami. Dwa oversize`owe sweterki, welniane poncho, grubasny szal i napuszona czapa. Poniewaz caly stroj jest dosc stonowany, dominuja czern i szarosci, to pozwolilam sobie na odrobine szalenstwa w postaci fredzelkow. No dobra, moze troche wiecej niz odrobine... Ponadto oglaszam, ze rekawiczki "wlasnej roboty" swietnie zdaly egzamin podczas fotografowania w warunkach bojowych;))

ZESTAW NA DZIS:

Sweter ESPRIT
Legginsy NO NAME
Podkolanowki TCM
Poncho ESPRIT
Czapka AVANT PREMIERE
Szal ESPRIT
Rekawiczki WYROB WLASNY ;)
Kozaki NAVYBOOT
Torebka GUESS

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM

Kommentare:

  1. jejkuuu, pięknie! Ile tam macie stopni na minusie?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mrozik dopiero do niedawna, i tez nie za duzy, jakies -5stC, ale fontanna zamarza szybko, i ... zamarznie zupelnie. Pokaze wkrotce zdjecia, wyglada wtedy pieknie;) Pozdrawiam.Anka

      Löschen
  2. bardzo fajne ponczo i torebka...

    podobają mi się te pierwsze zdjęcia :)

    AntwortenLöschen
  3. Nooo, bardzo mi się podobasz w takich kolorach!(tak, wiem dla niektórych to nie są kolory - dla mnie podstawowe:D). I taka ofrędzlowoina też! Świetne kozaki! Obcas zwłaszcza. Ponadczasowy!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kolory im mniej kolorowe tam bardziej podstawowe:) Choc kolory kolorowe tez lubie, nie powiem.. Dzieki za docenienie moich kozaczkow-dziwolagow;) Pozdrowionka.A

      Löschen
  4. Kozaki pasowałyby mi do mojej torebki z frędzlami... Rękawiczki i czapkę też bym chętnie wzięła. Ponczo mogę Ci zostawić bo mam podobne tylko w zielonym kolorze. Ubijemy interes?:-))) ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Grazynko! Beret i rekawiczki chetnie wymienie za Twoja futrzana czape;) A kozaczkow nie oddam chocby mnie przypalali zywym ogniem;)) Pozdrawiam. Anka

      Löschen
  5. dziękuje Ci kochana za dodanie do listy blogów ! to dla mnie zaszczyt! :D
    masz przepiękne rękawiczki, i kozaki, które są fenomenem całej stylizacji! boskie!
    pozdrawiam :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To ja Ci dziekuje za wizyte u mnie:) I za mily komentarz. Z rekawiczek jestem szczegolnie dumna, bo to moje dzielo, a kozaczki uwielbiam;))) Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin. Anka

      Löschen
  6. ale musiało być zimno... co za sople:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bylo zimno, fakt, ale nie jakos szczegolnie. Ta fontanna zwykle zamarza bardzo szybko:) Pozdrawiam. A

      Löschen
  7. jeeeej! ekstra buty! super wyglądają razem z tym ponczo :) a rękawiczki też pierwsza klasa :) mimo, że czarno-szaro to bardzo mi się podoba!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardo Ci dziekuje Kasiu za opinie. Pozdrowienia

      Löschen
  8. Niesamowta fontanna, jak z bajki!

    Bardzo podoba mi sie zestaw, uwielbiam takie polaczenia - kolory stonowane, ale dzieki swietnej grze faktur calosc jest bardzo zywa!

    Pozdrawiam :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzieki za mile slowa:) Pozdrawiam rowniez! Anka

      Löschen
  9. Buty, rękawiczki i szal cudowne. Robisz świetne zdjęcia.pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie, bardzo i dziekuje ! Pozdrawiam takze.A

      Löschen

Serdecznie dziekuje za Wasze opinie - bardzo je cenie i staram sie na wszystkie odpowiedziec.
Komentarze wulgarne, zlosliwe i agresywne beda usuwane!
Pozdrawiam. Anka