JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

Strony

piątek, 7 marca 2014

Spodniczkowe nowosci qwadratowe. Chanel. Bahnhofstrasse 39.


Przedwiosnie jest fajne - jak sie czegos nie zrobilo co powinno, zawsze mozna zrzucic wine na przesilenie;) Trudniej jest przyznac sie, ze sie po prostu mialo lenia. W moim przypadku szyciowy przestoj to wina… wiosennego przesilenia;););)
Ale juz nadrabiam. Uszyla sie kolejna spodniczka. W najmodniejszym (sic!) kolorze tego sezonu, ma duzo zakladek, naszywane kieszenie i jest .. qwadratowo superwygodna! Teraz czekam na cieplote (bo material cienki):) Rzuccie okiem na zakladke Qwadratowe Szycie.

Ostatni pokaz Chanel, kolekcji jesien/zima, nawet mi utkwil w swiadomosci. I o to chyba chodzilo - mialo byc oryginalnie i z rozmachem. Modelki w tweedowych wdziankach przechadzaly sie po ogromnym supermarkecie, pomiedzy polkami pelnymi kolorowych produktow. Karl Lagerfeld przeszedl samego siebie. Nie wiem czy ktos w zwiazku z ta niecodzienna oprawa pokazu zwrocil uwage na to, w czym wystapily modelki;)

zrodlo: http://fashion.telegraph.co.uk


A u mnie poki co szanelowska kolekcja wiosenna. Mi sie podoba.


POZDRAWIAM I ZYCZE PRZYJEMNEGO WEEKENDU!

26 komentarzy:

  1. Klasyczny zakiet od chanel to moje marzenie! Przygarnelabym wiekszosc rzeczy z tej wystawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zakiecik to klasyka… tylko niestety trzeba za nia slono zaplacic;) Ale piekne sa te rzeczy - fakt..
      Pozdrawiam Kasiu!

      Usuń
  2. czerwona kopertówka i biały płaszcz są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te kozako-adidasy mi się nie podobają, fajne są te srebrne zestawy, a gdzie ta spódniczka? :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubie takie dziwolagi…
      Spodniczka jest w zakladce Qwadratowe Szycie u gory strony. A na mnie bedzie w pozniejszym terminie.
      Pozdrawiam Magdo! A

      Usuń
  4. Och, chyba bym oszalała w tym butiku CHanel, tyle piękna na raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, od samego patrzenia na wystawe mozna oszalec;) Buziaki. A

      Usuń
  5. Nie podobają mi się te modelki w tych dziwacznych kozakach;))
    Za to szara spódniczka z koronkową białą bluzką to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie obuwie Karl wymyslil… oryginalne:)
      A w ulubionym zestawie prezentowalabys sie oblednie Olu!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. A mnie się wszystko podoba, to co pokazują modelki na pokazach to tylko inspiracje projektantów, jest pięknie i kolorowo! Niech przesilienie zimowe szybko mija:)) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie - pokazy maja to do siebie, ze zwykle nie sa "wprost"… mi sie tez podobaje takie dziwnosci:)
      Pozdrawiam Aniu<3

      Usuń
  7. Cudowny pokaz, wszystko mi się podobało! :)
    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel nie moze sie nie podobac;)
      Usciski. A

      Usuń
  8. Modelki mają zarąbiste buty! Lubię dziwactwa :D Podobają mi się też te sreberka z ostatniej foty(mam taką sukienkotunikę, chyba sobie o niej przypomnę :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajne sa, sie mi tez podobaja;) A sreberka swoje wyciagaj!! Sa top..;)
      <3

      Usuń
  9. Twoja spódnica jest świetna!!! Czekam na sesję z jej udziałem!!!
    Pokaz w markecie... oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Justynko! Bedzie, bedzie…jak cieplej bedzie..;)
      Buziaki. A

      Usuń
  10. Fajny pomysł na pokaz w supermarkecie.
    Ale buty modelek nie są dla mnie nie założyłabym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalny i chwytliwy - a to sie liczy w biznesie;) Pewnie takich butow wiekszosc z nas by nie zalozyla (choc ja i chetnie;), ale zwracaja uwage..
      Pozdrawiam. Anka

      Usuń
  11. love the supermarket idea chanel took to show their collection. lovely post
    I would like to invite you to my blog
    http://noveltyeye.blogspot.co.uk
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka na tych wystawach :) ...a sam pokaz, to prawda zrobił nie małe wrażenie na wszystkich już chyba ;)) ps. super spódniczka Kochana, chociaż przyznać muszę, że tą kraciasto-dzinsowa sie zachwycam jeszcze bardziej, Zdolniacha z Ciebie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, o to chodzilo, mialo byc oryginalnie i glosno;) Ale co tam, ciuszki Karl tworzy swietne, to niech ma, zasluzyl na oklaski…;)
      Dzieki Izus za uznanie! Spodniczki beda "chodzone" wiosna, bo tak na wieszaku nie widac do konca efektu.. Buziaki! A

      Usuń
  13. Jejuuu! Jakie Ty cuda szyjesz! Te geometryczne ciuchy są czadowe!! Kiecka w kratkę, czarna bluzka i spódniczki brązowa i kraciastojeansowa marzenie! Powinnaś Tworzyć kolekcje. Ciuchy zeszły by na pniu! jestem fanką i absolutne love dla Twoich umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki!!! Tak szyje sobie zupelnie amatorsko, ale uzupelniam szafe o ciuchy, w ktorych chetnie chodze, bo sa dopasowane do moich potrzeb. I to w szyciu jest najfajniejsze:) Do profesjonalnych kolekcji to mi naprawde daleko… ale dziekuje Ci bardzo za mile slowa! Usciski<3<3<3

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze opinie - bardzo je cenie i staram sie na wszystkie odpowiedziec.
Komentarze wulgarne, zlosliwe i agresywne beda usuwane!
Pozdrawiam. Anka