JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

Strony

środa, 30 października 2013

Sukienka czy plaszczyk. Puste kafejki...


Lubie wracac do tego miasta. Wystarczy pare tygodni nieobecnosci i mozna sie stesknic za jego ulicami:) Ale o tym juz chyba kiedys bylo...
Zurich jest piekny jesienia. Nawet jak mokro i wietrznie. Poznym popoludniem szczegolnie widac jego urok, bo zachodzace slonce nastrojowo oswietla stare mury budynkow przy Bahnhofstrasse. Restauratorzy jeszcze nie pochowali stolikow stojacych na zewnatrz knajpek i kawiarni. Pewnie maja nadzieje, ze jeszcze w tym roku pogoda bedzie na tyle laskawa, ze ich goscie beda mogli usiasc przy nich zatrzymujac sie na filizanke kawy. Tez mam taka nadzieje, ale dzis tylko ja siedze przy jednym ze stolikow i patrze na liscie, ktore spadaja z drzew na jego mokry od deszczu blat...

Nie, nie pada jakos strasznie. Czasami tylko troche pokropi... Dlatego przeciwdeszczowy plaszcz nie jest mi dzis potrzebny. W zupelnosci zastepuje mi go... qwadratowa sukienka;) Uszylam ja z grubej, cieplej, welnianej tkaniny, ktora idealnie chroni przed zimnem. Jest praktyczna. Raz moze byc sukienka, innym razem nierozpinanym plaszczykiem, poniewaz jej luzny kroj pozwala wlozyc pod nia dowolna warstwe ubrania (u mnie cienka, bawelniana tunika). Albo jednym i drugim naraz - jak dzis.

ZESTAW NA DZIS:

Sukienka QWADRATOWA
Botki PRIMA MODA
Torba TK MAXX
Pierscionek MÜLLER ACCESSORIES
Okulary GUESS

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM :)




54 komentarze:

  1. Byłam bardzo ciekawa jak bedzie się prezentować sukienka, no i nie zawiodłam się :-) Wygląda odlotowo. Pięknie. Czerwona torebka, to świetny dodatek do całości. Pozdrawiam z równie deszczowego Rzeszowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze sie nie zawiodlas:))) Dziekuje za mile slowa Grazynko!

      Usuń
  2. Sukienka jest boska!!! <3 Jak Ci sie znudzi to wiesz gdzie podesłać :P :D Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agusia! Jak mi sie znudzi...nie ma sprawy;)))
      Buziaki.A

      Usuń
  3. Ale cudeńko sobie sprawiłaś!!!! piekny ten sukienko/ płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka swietna a ja swoja krate zanioslam do krawcowej i to co mi uszyla tylko mnie zdenerwowalo:D
    Aniu, swietnia wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Oj, a co bylo nie tak???
      Buziaki. A

      Usuń
  5. faktycznie, sukienka jak płaszczyk, piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudownie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, kapitalna ta sukienka, a w zestawie z czerwona torebką - miodzio. Kratka jakoś nigdy nie była moim ulubionym wzorem, ale w tym roku skusiłam się na sukienkę w typową pepitkę tzw. kurzą stopkę (oczywiście biało-czarną) i sama nie mogę się nadziwić, jak bardzo ją polubiłam. Nie bez powodu kratka to wzór ponadczasowy. I też noszę do niej czerwona torebkę :)) . El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O El-lunia:) Dzieki Slonko za mile slowa. Ja kratke ubostwiam, tak samo jak nie znosilam paskow w ubieglym sezonie, tak ten trend szczerze kocham:)
      Buziaki.A

      Usuń
  8. Kochana, sukienka jest FENOMENALNA. Chyba się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 Kamilko, a ja kocham Twoje komentarze;)))

      Usuń
  9. Ania! Jestem z a c h w y c o n a sukienko/płaszczem (pomysł na płaszcz przez głowę wkładany uważam za genialny!!!) Do tego taka krata jest najlepsza! Duża, geometrycznie konkretna i w kolorach które lubię bardzo. I zajebiście dobrane buty i okulary!
    Mogę sobie zapisać Twoje zdjęcie i wsadzić do foldera z pozytywnymi-internetowymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam cicha nadzieje, ze Ci sie spodoba ten kraciasty dzwolag, bo wiem ze i kolory, wzory i fasony w Twoim guscie.. Takze dzieki piekne, milo niezmiernie:)
      Oczywiscie bierz sobie moje fotki ile uniesiesz, nie widze przeszkod:))))
      Buziki. A

      Usuń
  10. Oglądam na 5 stronę i ... Muszę powiedzieć ze .... Podoba mi się, pasuje do ciebie Aniu i jak wiesz u mnie to nota najwyższa :)) Bravo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu swietna ta sukienka! Ciekawa jestem , czy na ulicy ktos Cie zaczepil i zapytal, gdzie ja kupilas:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki KAsiu!!! Nie, nikt mnie nie zaczepial, choc przyznam ze czasami, z rzadka, ktos sie na te krate "zagapil" ;)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. WOW! Ale cudo! Super! Super! Super! Wyglądasz jak z wybiegu.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNIE!!!:* ♥ ♥ ♥
    cudnie:*
    pozdrawiam
    OLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczie dziekuje Olu!! Pozdrawiam Cie takze:) A

      Usuń
  14. zurych chętnie bym zwiedziła:)
    a sukienka jest świetna, już widzę ją na wiele sposobów, plus gratuluję,że jest Twojego autorstwa! respekt po prostu:) też staram się pomału zaprzyjaźniać z maszyną, może kiedyś stworzę coś tak świetnego..;)
    pozdrawiam,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakze milo mi czytac takie pochwaly, z Twoich ust dla mnie podwojna duma - uwielbiam Ciebie i Twojego bloga!
      Pozdrawiam Cie takze. A

      Usuń
  15. Jestem zachwycona tą sukienką. Wyszła Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest na prawdę piękna ! chciałabym mieć taką w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wspaniale wyglądasz :) jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta Twoja kwadratowa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu byłam już i napisałam koment i ciach wywaliło mi internet :)))Więc jeszcze raz :) Zaskakujesz z każdym postem coraz bardziej ..pozytywnie :) Sukienko/płaszcz super :)Świetny krój i faktura, a dodatkowo bardzo podoba mi się że podbiłaś zestaw czerwoną torbą :) SUPER!!!!:)
    B*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tego nie lubie - jak wcina mi to co napislam, wrr;)
      Dzieki, ze chcialo Ci sie pisac znowu i to takie mile rzeczy:))) Buziaki Slonko! A

      Usuń
  20. Piękna i uniwersalna sukienka - czego chcieć więcej? :)) Moja Droga, wyglądasz bardzo szykownie!

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienko płaszcz jest fantastyczny, tylko pozazdrościć! wyglądasz pięknie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Qwadratowe ciuchy są świetne,sukienko-płaszczyk i buty obłędne. Podziwiam Twoje umiejętności i krawieckie i zazdroszczę..:)) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu! Bardzo sie ciesze, ze podobaja Ci sie moje pomysly:) Buziaki. A

      Usuń
  23. Hej:)
    Jest świetna! No i leży na Tobie cudownie:) Zdolniacha z Ciebie!!! Śliczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komplementy, bardzo mi milo Aniu! Pozdrawiam Cie takze:) A

      Usuń
  24. JA też podziwiam Twoje umiejętności! Sukienka jest mega! Jak ja bym chciała szyć sama ;)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super to wygląda :) Ja bym dodała taką torebkę do drugiego zestawu http://badanga.pl/Promocja/5573/Torebka-kopertwka-na-acuszku-aoutletpl-909 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow cudowny zestaw. Rewelacyjne pasuje do niej ta świetna torebka. Genialne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze opinie - bardzo je cenie i staram sie na wszystkie odpowiedziec.
Komentarze wulgarne, zlosliwe i agresywne beda usuwane!
Pozdrawiam. Anka