JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

poniedziałek, 8 maja 2017

Zielono /// Grün



Maj wybuchnął soczystą zielenią, mimo, ze słońca i ciepła w nim jak na lekarstwo. Kiedy moja najbliższa okolica pachnie trawą, konwalią, mniszkiem i wszelkim innym zielonym zielem, to spacery sprawiają mi wówczas naprawdę wielka przyjemność...
Ale nawet gdy zdarzy się jeden bezchmurny i bezdeszczowy dzień - taki jak dziś - lepiej jest otulić się ciepłym swetrem. Tak na wszelki wypadek.

Mai ist mit dem satten Grüne explodiert, trotzdem dass die Sonne und Wärme sehr wenig ist.  Wenn meine nähere Umgebung von Gras, Maiglöckchen,Löwenzahn und jedes anderen grünen Krauts riecht, es ist für mich wirklich große Freude Spaziergänge zu machen ...
Aber wenn es einen wolkenlos und niederschlagsfrei Tag geschieht - wie heute - es ist besser, mit einem warmen Pullover zu wickeln. Für alle Fälle.




JA /// ICH

Sweter, Golf /// Pulli, Rollkragenpullover G-STAR RAW MEN
Spodnie /// Hose DENIM CO
Buty /// Schuhe ADIDAS 
Okulary /// Brille RAY BAN


WIDZIANE Z BLISKA /// AUS DER NÄHE GESEHEN



MOJE ZIELONE ZADUPIE /// MEIN GRÜNES KAFF


POZDRAWIAM! /// LIEBE GRÜSSE!
ANKA

30 komentarzy:

  1. Aniu, piękne Twoje zielenie wszystkie, także te opalizujące okularów, piękna córa i cudne zielone zadupie 😍 Buziaki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. U Was już kwitną mlecze ;(

    U nas mało co może kwitnąć, bo ciągle śnieg z deszczem z nieba lecą :(

    Choć tulipany w naszym ogrodzie botanicznym podobno mają się dobrze - nie wiem, nie widziałam, bo jest tak zimno, że spacerów się nie chce ;P

    Piękny ten sweter!
    Zawsze lubiłam Cię w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas juz wszytsko kwitnie.. Moja alergia mi o tym przypomina bezlitosnie :(
      Dzieki Mar, bo ja lubie zielenie...

      Usuń
  3. Śliczne te okularki i piękne zdjęcia. Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieleń jest dobra, uspokaja :) Fajne swetrzycho ANiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Paula - zgadzam sie w zupelnosci:)

      Usuń
  5. Cudnie tak zielono i sielsko.Sweter piękny, też lubię zielony kolor. 🌳🌳🌳

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! :) Zestawik fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, okulary są czadowe:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie taki zielony roznokolorowy i fioletowy od irysow i bialy od stoktrotek i zolty od mleczy i fuksjowy od dzikich roz

    Moje zadupie tez kocham za bliskosc natury


    Matylda urocza i Ty "Aniowa"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kolorow nie brakuje - przeroznych, kwiecistych.... Natura jest urzekajaca, zwlaszcza wiosna;)
      Dzieki Aniu, sciskam:)

      Usuń
  9. Podobają mi się Twoje okulary :) Sweter też, bo ogólnie darzę swetry ogromnym uczuciem!

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej okolicy bez dopiero rozkwita i jeszcze ta zieleń taka nieśmiała...
    Wciąż jest bardzo zimno... Chadzam na zimowo..Gdzie ta wiosna..
    Dzięki za wpis, bo chociaż u Ciebie ją znalazłam!
    Zielone okularki wymiatają:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu juz pelen rozwit...:)ciepla tez niewiele, ale jednak z dnia na dzien coraz wiecej.
      Dziekuje ja Tobie<3

      Usuń
  11. Jest taki moment zaraz po zimie, gdy nagle w przeciągu kilku dni wszystko jest zielone. To jest taki specyficzny kolor - może trwa dzień, może dwa, Twoje zdjęcia właśnie go pokazały. Twoja królewna - prześliczna :) :) :) . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wystarczy troszke deszczu i sloneczka, a w pare dni wszystko sie zieleni. Soczyscie...
      Dziekuje Margot, usciski <3

      Usuń
  12. Zielony... uwielbiam :D!!!
    Mieszkasz w pięknej okolicy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez:):)
      Prawda... Pozdrawiam Justynko!

      Usuń
  13. Lubię patrzeć na takie piękne zdjęcia kwiatów i ogólnie przyrody. Ta wiosenna zieleń...
    A sweter jeszcze jak najbardziej, fajny i ciepły, chłodna ta wiosna, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie, bardzo!!!!
      Dzeiekuje Ewo pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Uwielbiam wiosnę, maj i tryskającą wkoło zieleń <3 Jak zwykle urzekły mnie okulary ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam...
      Dziekuje Asiu, buziaki <3

      Usuń
  15. Oj ja też właśnie lubię maj za jego soczystą zieleń i urzekający zapach konwalii i bzu. Niestety u nas w tym roku bez pachnie jakoś inaczej, słabiej, a konwalii nadal brak... Piękna ta Twoja zieleń i to w każdej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, wiosna, przyszła w końcu, bardzo długo na nią czekałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze opinie - bardzo je cenie i staram sie na wszystkie odpowiedziec.
Komentarze wulgarne, zlosliwe i agresywne beda usuwane!
Pozdrawiam. Anka