JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

Strony

środa, 27 sierpnia 2014

Topowa asymetria. Wiekowy Staruszek.




Ten stary, trzynastowieczny Kosciol to jeden z najpiekniejszych zabytkow Zurichu. Stoi sobie w centralnym miejscu miasta, a przez Jego witraze (autorstwa slynnego Chagalla) rozciagaja sie widoki na Bahnhofstrasse, Limmat, Most Katedralny i Starowke... Fraumünster to dla turystow obowiazkowy punkt w planie zwiedzania. Takze i mi, podczas spacerow po miescie, ten Staruszek obowiazkowo staje na drodze;) Bardzo lubie zagladac Mu w okna z kolorowych szkielek, w zlocona tarcze zegara na wiezy i przez kuta brame na dziedziniec. I glaskac Go po zimnych, gladkich murach z piaskowca...

Pogoda bawi sie z nami w "cieplej-zimniej", ale ja staram sie byc zawsze do takiej zabawy przygotowana:) Na "zimniej" mam np. szara, pasiasta, lniana marynarke. A na "cieplo" ukrywam pod nia powycinany z kazdej strony, lekki, fruwajacy top. Wprawdzie za asymetria nie przepadam, ale ta bluzeczka przemowila do mnie kolorem, golfem i wlasnie ta dziwna nieregularnoscia kroju.

ZESTAW NA DZIS:

Spodnie, marynarka ESPRIT
Bluzka RIVER ISLAND (SH)
Buty JIMMY CHOO
Torba ZARA
Okulary RAY BAN
Lancuch H&M

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM :)

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wzory polaczone. Blekity miasta.



Spacer po Miescie inspiruje blekitami. Poznopopoludniowe niebo. Jezioro. Kwiaty. Zwykle rzadko zwracam uwage na ten kolor, ale ostatnio jakos tak szczegolnie przykuwa on moja uwage. Miasto szykuje sie juz do jesieni, ale przeciez niebieski, nieodlaczny kolor natury, bedzie nas cieszyl nie tylko latem...

Straszylam Was w poprzednich postach czarno-bialymi wzorami. Dzis prosze bardzo - grozbe swoja spelniam;) Marynarka zas jest nawiazaniem do koloru w jakim dzis widze Zurich.

ZESTAW NA DZIS:

Koszula SANS SOUCI (TK MAXX)
Spodnie, pierscionek H&M
Marynarka ESPRIT
Buty GUESS
Torba MARC JACOBS
Okulary MISSONI

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM :)


piątek, 22 sierpnia 2014

Kto mowi do mnie jesienia? Wrzesien z Vogue.



Wrzesniowe wydanie Vogue`a przypomnialo mi, ze nadchodzaca pora roku nie musi byc wcale taka zla. A nawet moze byc calkiem fajna...
Kartkowanie tego modowego przewodnika sprawia mi zawsze duza frajde - ciesze sie, jak znajde w nim cos, co zaspokaja moje modowe smaki. Takze i tym razem niektore kolekcje do mnie pieknie przemowily...

Mowi do mnie Ralph Lauren...


Mowi do mnie Tod`s...


Mowi do mnie Bally...


Mowi do mnie Yohji Yamamoto (zwlaszcza Yohij!)...


Mowi do mnie Michael Kors...


Mowi do mnie Isabel Marant...

Chyba nikogo z Was nie zdziwili moi jesienni faworyci. Mnie samej tez nie zdziwili;) Przeciez od zawsze fascynuje mnie biel, czern i szarosc. Kocham golfy i rozmiar XXL. Ale najbardziej ciesze sie z tego, ze w tym sezonie krolowac beda szerokie, meskie portki!!!


Czy ulica mysli juz o jesieni, tego nie wiem. Napewno jednak chwyta jeszcze ostatnie promienie letniego slonca....


POZDRAWIAM
I ZYCZE SLONECZNEGO WEEKENDU!

czwartek, 21 sierpnia 2014

Dresiarstwo. Piknikowanie.



Nie zebym tam zaraz byla jakas swiatowa. Nie zebym tylko spacerowala sobie w szpilkach glowna ulica Zurichu i sprawdzala czy juz pojawila sie nowa kolekcja u Prady... (choc owszem, czasami mi sie to zdarza) ;););) Ale na codzien jestem bardzo prowincjonalna. Najczesciej wbijam sie w dresy, przemierzam zielone tereny mojego zadupia i urzadzam pikniki dla mojej gromadki. Poki jeszcze pogoda pozwala siedzimy wiec sobie pod chmurka. Dzieciaki bawia sie, graja w pilke i wcinaja domowej roboty babeczki, a ja slucham ksiazek i czochram mojego psiego staruszka;)

Jak widzicie na zalaczonych obrazkach - z klapami sie nie rozstaje. Do dresiarskiego zestawu tez sie idealnie nadaja;) A dresiarski zestaw idealnie nadaje sie na piknik.

ZESTAW NA DZIS:

Bluzka, spodnie ABERCROMBIE & FITCH
Marynarka ESPRIT
Klapy BIRKENSTOCK
Okulary RAY BAN

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM!