JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

Strony

piątek, 29 listopada 2013

Pepitkowa sukienka Qwadratowa. Grieder. Bahnhofstrasse 30.


Miala byc kolejna spodnica. Dluga az do ziemi, zamaszysta, z wysokim stanem… Do czasu, az mi sie odwidzialo, tzn. do momentu, gdy w zasadzie zostalo mi tylko wszyc pas;) "Nie bedzie spodnicy… bedzie sukienka". I jest. Pozostaloscia po spodnicowym kroju jest wykonczenie podszyjne i mankietowe, a jej Qwadratowosc podkresla sztywne podszycie dolu. Kto ciekawy zapraszam do zakladki Qwadratowe Szycie.

Ekskluzywny dom towarowy Grieder inspiruje swiatecznie. Na wystawach dominuje czern i biel, blysk, eleganckie sukienki i cieple futrzaki. Ja osobiscie proponuje: plaszczyk Moschino, sukienke od Victorii Beckham,  buty Chloe i torebeczke Alexander Wang. To bedzie jakies… hmmm… 6 tysiecy… frankow! ;););)


 POZDRAWIAM
I ZYCZE SPOKOJNEGO WEEKENDU!


środa, 27 listopada 2013

Skora i dzins. A pod choinkami...



Na Ulicy pojawiaja sie kolejne oznaki nieuchronnie zblizajacych sie Swiat. Lubie ten czas, kiedy wszedzie dookola blyszcza kolorowe bombki i swiatelka, pachnie pieczonymi kasztanami, a ze sceny w ksztalcie ogromnej choinki dobiega spiew Mikolajow;)  
Pamietacie ubiegloroczny post z gigantycznymi prezentami (TU)? Znowu sa! W tym samym miejscu, tak samo duze, tylko niespodzianki w srodku inne:)

W temacie ciuchowym nie zaskocze dzis niczym szczegolnym. Jest w moich ulubionych nijakosciach kolorystycznych, w ktorych zawsze czuje sie soba. Poza tym troche skory, dzinsu, kiecka, obcasy i beret;)

ZESTAW NA DZIS:

Golf ESPRIT
Sukienka MMM dla H&M
Kurtki ESPRIT
Buty NAVYBOOT
Beret AVANT PREMIERE
Torba PIMKIE
Naszyjnik ZARA
Okulary RAY BAN
Pierscionko-zegarek DUNEDAIN

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM:)


poniedziałek, 25 listopada 2013

Jestem pilotem;) Swiatla miasta.



Gleboka jesien nie jest latwym okresem dla mojego bloga;) Jeszcze nie tak dawno popoludniowe spacery byly doskonalym momentem, zeby powstalo kilka fotek "ulicznych". A dzis juz tylko mrok… Ale ja sie nie martwie. Lubie miasta oswietlone jedynie swiatlami latarni i sklepowych wystaw. Jest klimat. Szczegolnie przed Swietami:)

Lubie tez czasami poszperac w szafie, w ktorej przechowuje ciuchy "na potem";) Ostatnio znalazlam w niej kurtke, w ktorej chadzalam naprawde dawno temu. To klasyczna kurtka wojskowa amerykanskich pilotow: solidna, wygodna i pierwszorzedna pod wzgledem jakosci. Zeby podkreslic jej militarny charakter musiala pojawic sie w parze z zielenia. Tak zamaskowana z przyjemnoscia pograzylam sie w zapadajace ciemnosci miasta…

ZESTAW NA DZIS:

Golf ZARA
Kurtka ALPHA INDUSTRIES
Spodnie ESPRIT
Buty SILVANO SASSETTI
Czapka H&M
Bizuteria H&M

EFEKT:


WIDZIANE Z BLISKA:


POZDRAWIAM :)

piątek, 22 listopada 2013

MBFD. Zien w Zurichu.


www.schweizer-illustrierte.ch


Wiedzieliscie, ze Zurich tez ma swoje Dni Mody? Bo ja nie..;) Dowiedzialam sie jakis czas temu, ze w listopadzie odbedzie sie impreza pt. Mercedes-Benz Fashion Days. To wazne wydarzenie modowe w Szwajcarii, wiec nawet mialam w planach zaszczycic je swoja obecnoscia;) Niestety choroba pokrzyzowala moje plany, ale co tam, przezyje jakos…:)

W dniach 12-16.11 odbyl sie szereg pokazow i eventow z udzialem projektantow, gwiazd i milosnikow mody. Jednym z najwazniejszych byly pokazy kolekcji na Opening Gala. Podziwiano wowczas projekty m. in. Gabriele Colangelo, LBD, Felder Felder oraz… Macieja Zienia. Choc osobiscie nie jestem jakas szczegolna fanka tego Pana, to musze obiektywnie przyznac, ze Jego pokaz spotkal sie tu z goracym przyjeciem i duzym uznaniem.



 ZIEN
www.fashion-world.biz


Poza tym ogromnym zainteresowaniem cieszyly sie takze pokazy projektantow szwajcarskich, ktorych nazwy i nazwiska, niestety, niewiele mi mowia ;) A Wam?


ASANDRI




 AZIZA ZINA




 BERENIK




 JAVIER REYES




 GOOD & VITALINI ST. MORITZ
www.annabelle.ch


Niestety pogoda obecnie nie sprzyja fotografowaniu mody ulicznej. Zwykle jak juz znajde sie na Bahnhofstrasse z aparatem i z chwila wolnego czasu, to pada deszcz:( Dzis kilka zdjecia jakie udalo mi sie zrobic w ostatnim czasie. Pozostaje wiec czekac tylko na bardziej sprzyjajace pstrykaniu okolicznosci przyrody;)


POZDRAWIAM I ZYCZE MILEGO WEEKENDU :)