JA, ponadczterdziestoletnia matka dzieciom, wciąż poszukująca w MODZIE własnego stylu, z pasją fotografująca zakamarki ZURYCHU, niezmiennie zainspirowana LUDŹMI spotykanymi na ulicy...
ICH, übervierzigjährige Mutter, die immer auf der Suche nach eigenen STIL ist, die mit einer Leidenschaft die Ecken und Winkeln von ZÜRICH fotografiert, die immer wieder von den MENSCHEN auf der Straße inspiriert ist...

Strony

niedziela, 31 marca 2013

Swiateczny Liebster Award:)


Pozostaje w swiatecznym nastroju i chcialabym podzielic sie z Wami mila informacja. Po raz drugi w moim blogowym istnieniu otrzymalam sympatyczne wyroznienie Liebster Award! Przemila Natalia Shamelessly (http://fashion-drift.blogspot.ch/) nominowala mnie do tej nagrody. Natalio, bardzo Ci dziekuje! Natalia jest piekna kobieta, prowadzi fajnego bloga z interesujacymi zdjeciami i niebanalnymi stylizacjami! Poza tym jest bardzo utalentowana - tworzy oryginalna, niespotykana bizuterie, ktora nie pozostaje niezauwazona! Zapraszam serdecznie na Jej blog:)

Zasady nominacji: "nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uzanania za " dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (do 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Czy moda to tylko Twoja pasja czy jesteś z nią związana również zawodowo?
Moda to pewna czesc mojego zycia. Bardzo ja lubie, ale nie jestem z nia zwiazana zawodowo.

2. Dokończ zdanie: Mój ulubiony, wiosenny trend to...
hmmm, na dzis jedynie stanowcze NIE mowie dla... bialo-czarnych paskow! Jeszcze wieosna nie przyszla, a mi sie juz "przejadly". Inne trendy sa ciekawe..., mi osobiscie odpowiada np. monochromatycznosc: jeden kolor dla calej stylizacji:)

3. Którą markę odzieżową lubisz najbardziej i za co?
Zdecydowanie ESPRIT. Od lat jestem jej wierna. Cenie ja za swietna jakosc materialow i fasony laczace tradycyjnosc z nowoczesnoscia.

4. Co myślisz o białych kozaczkach? 
Jestem chyba jeszcze zbytnia modowa tradycjonalistka i osobiscie byl ich nie zalozyla. Ale wiem, ze trendy co do bialego obuwia sie zmieniaja, wiec kto wie, moze kiedys zmienie zdanie...;) 

5. Lubisz zwierzęce motywy w modzie?
Tak, ale bez przesady. Np. jako jeden wiodacy ciuch (np. futerko) lub jako dodatek do jednolitego stroju.

6. Masz jakieś zwierzątko? :)
Tak, psa - staruszka, jest labradorem i wabi sie Isan. Czasami smieje sie, ze to moje "pierwsze dziecko", bo byl u nas w domu jeszcze przed maluchami;)

7. Dlaczego założyłaś bloga?
Z zalozenia mial byc kronika rodzinnych podrozy, a moje stylizacje tylko dodatkiem do niej;) Poza tym chcialam podzielic sie z Czytelnikami inspiracjami mody ulicznej. I tak chyba jest do dzis i mysle, ze takiego kierunku bede sie trzymac:)

8. Wygrałaś coś kiedyś?
Rzadko mi sie to zdarza, bo z reguly nie biore udzialu w konkursach. Ostatnio zapragnelam miec beret wlasnorecznie wydziergany przez Sivke i udalo mi sie go wygrac!

9. Niebieski, złoty czy czarny?
Zdecydowanie czern:)

10. Szukasz modowych inpiracji podczas podróży?
Jasne! Jestem maniaczka podgladania "ulicy" - gdziekolwiek jestem robie fotki przechodniom i sklepowym wystawom;) 

11. Jakie seriale oglądasz?
Nie ogladam zadnych. Wogole rzadko ogladam telewizje. Jesli juz to wole dobry film lub ... jakis pokaz mody;))

Do zabawy zapraszam Wlascicieli nastepujacych blogow:

1. http://dede-moda.blogspot.ch/ - fajny, mlody chlopak, dopiero zaczyna, a idzie jak burza) Ma pomysl na siebie i bloga. Stawia na profesjonalizm i do tego dazy.
2. http://pinotnoirfashion.blogspot.ch/ -  przede wszystkim piekna kobieta! Pokazuje eleganckie, bardzo kobiece stylizacje, ktore przyciagaja wzrok. Ma klase i wyczucie "modowego" smaku. Inspiruje.
3. http://lusiunias.blogspot.ch/ - ciepla, madra, rodzinna, normalna babka. Pisze swietne teksty, wzruszajace albo zabawne;) A w dodatku ma dystans do siebie i potrafi swietnie sie ubrac. 
4. http://modnesisterki.blogspot.ch/ - dwie siostrzyczki, obydwie sliczne i stylowe. Ubieraja siebie nawzajem i maja wlasne spojrzenie na mode. Swiezo i z pomyslem.
5. http://zmodanaty.blogspot.ch/ - matka, zona i w dodatku studentka:) Podziwiam jak laczy te wszystkie role z prowadzeniem bloga. Oprocz tego ma swietny gust i cale mnooostwo pieknych dzierganych szaliczkow, kominow i czap. Ciepla i naturalna. 
6. http://vanilla-madness.blogspot.ch/ - mloda dziewczyna  z fajnymi pomyslami na stylizacje. Znajdziecie u Niej mnostwo zdjec z modowymi inspiracjami.
7. http://judiandfashion.blogspot.ch/ - studentka i modelka, piekna dziewczyna o blond wlosach i dlugich nogach;) Intryguje oryginalnymi, przemyslanymi stylizacjami. Widac, ze moda to Jej pasja...  
8. http://myesscape.blogspot.ch/ - fajna, sympatyczna mloda dziewczyna! Naturalna i wciaz usmiechnieta. W swoich stylizacjach laczy najmodniejsze trendy z ciuchami secondhandowymi oraz DIY. 
9. http://a-nets.blogspot.ch/ - piekna dziewczyna, pasjonatka fotografii. Jej blog pelen jest przepieknych zdjec wykonanych przez wlascicielke. Przyroda, moda, portrety. Inspirujace i zachwycajace.
10. http://detailinfashion.blogspot.ch/ - entuzjastka mody z fajnym, wlasnym stylem. Zona i mloda Mama;) W dodatku bardzo utalentowana - tworzy wspaniala bizuterie (Ann-Art)! 
11. http://www.portimlee.com/ - kobieta o pieknych oczach;) Jej stylizacje sa bardzo w moim guscie! Na luzie - ale elegancko, kobieco - ale drapieznie. Wspaniala mieszanka. Babka z niewatpliwym talentem i wyczuciem stylu! 

 A oto moje pytania do nominowanych:
1. Jak krotko zdefiniowal(a)bys swoj styl ubierania?
2. Czego oczekujesz po swoim blogu?
3. Na jakich innych blogach zatrzymujesz sie na dluzej i dlaczego?
4. Czego nigdy bys na siebie nie zalozyl(a)?
5. Twoje modowe guru/ulubiony projektant(ka)?
6. Za jak ubranym mezczyzna/kobieta zawsze sie ogladniesz na ulicy?
7. Co Cie najbardziej inspiruje (pokazy mody, ulica, czasopisma modowe, itp.)?
8. Jaki element garderoby kupil(a)bys sobie przy nieograniczonych finansach;)?
9. Twoje najwieksze marzenie zwiazane z moda?
10. Twoja ulubiona potrawa;)?
11. Co nucisz zwykle podczas prasowania/przy goleniu;)?

MILEJ ZABAWY!

POZDRAWIAM

czwartek, 28 marca 2013

Slodkich Swiat Wielkanocnych!!!



Z okazji Swiat Wielkanocnych wszystkim Czytelnikom mojego bloga 
zdrowia  na kazdy dzien
pomyslnosci w kazdej dziedzinie zycia
spelnienia najskrytszych marzen
slonecznych i promiennych wiosennych chwil
milosci od najblizszych
oraz
pieknych, radosnych i rodzinnych spotkan przy wielkanocnym stole 
oraz tradycyjnego smacznego jajka!

zyczy Wam
Anka z cala reszta "zespolu" wspoltworzacego ten blog
i...
czekoladowe zajaczki od Sprüngli ;)))


POZDRAWIAM SWIATECZNIE!

środa, 27 marca 2013

Braz-bez-bordo i woda na ulicy



Jest ich cale mnostwo. Na kazdym rogu, na kazdym placu i w kazdym zaulku Bahnhofstrasse. Czasami bogato zdobione rzezbami i zloceniami, czasami zupelnie proste... Zurichskie fontanny i zrodelka. Fontanny zdobia i ciesza oko, a zrodelka spelniaja role uzytkowa, szczegolnie latem. Z kazdego z nich wyplywa bowiem zimna, czysciutka i wspaniale gaszaca pragnienie woda! Z kazdego publicznego ujecia woda w Szwajcarii nadaje sie do spozycia. Dzieci w przedszkolach i szkolach nie pija sokow ani mineralnej, lecz wode wprost z kranu;) Zdjecia pokazuja tylko niewielka czesc tych charakterystycznych dla Bahnhofstrasse "ozdob", te czesc, ktora stanela mi na drodze podczas ostatniej przechadzki glowna ulica Zurichu.
Mimo, ze na fotkach zdaje sie juz goscic wiosna, nie dajcie sie zwiesc.. Bylo zimno jak na Syberii, a ja w myslach dziekowalam swojej zapobiegliwosci, ktora w ostatniej chwili kazala mi wrzucic do auta cieply komin, i przeklinalam swoja lekkomyslnosc, ktora podpowiedziala mi zabrac ze soba tak cienkie rekawiczki...

ZESTAW NA DZIS:

Plaszczyk GUESS
Spodnie H&M
Botki MOMA
Komin H&M
Torba ESPRIT
Rekawiczki NO NAME
Okulary ESCADA

EFEKT:


 WIDZIANE Z BLISKA



POZDRAWIAM

poniedziałek, 25 marca 2013

Niebieskie swetrzysko i moda uliczna po japonsku


Tym razem Lucerne odwiedzilismy zupelnie przez przypadek, bo bylo nam po drodze... Cel wycieczki mial byc zupelnie inny, ale w tzw. miedzyczasie cos pomieszalo nam plany:( Ale nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo:) Nakarmilismy labedzie:) A ja zapobiegliwie zalozylam na siebie najcieplejszy sweter jaki mialam w szafie i dzieki temu nawet udalo mi sie nie zmarznac:)

ZESTAW NA DZIS:

Ciuchy i torba ESPRIT
Kozaki IKKS
Okulary RAY BAN
Pierscien JETTE JOOP

EFEKT:


 

WIDZIANE Z BLISKA:



Skoro juz tu trafilismy, to postanowilam "zapolowac" z aparatem na mode z Azji. Nie wiem czy juz kiedys wspominalam, ze Lucerna jest Mekka Japonczykow. Na plac w centrum miasta tlumnie zjezdzaja sie autokary wycieczkowe pelne turystow z Kraju Kwitnacej Wisni;) Najwazniejszym punktem wycieczki nie jest jednak zwiedzanie starego, drewnianego mostu czy podziwianie widokow na Jezioro Czterech Kantonow. Swoje pierwsze kroki kieruja oni do Bucherera - czteropietrowego ekskluzywnego sklepu oferujacego najdrozsze szwajcarskie zegarki...
Jesli chodzi o "mode", podstawowymi elementami stroju japonskiego wycieczkowicza sa: wygodne buty, plecak lub duza torba oraz aparat fotograficzny;)))


POZDRAWIAM